GET AWAY WITH ME

Idag har faktiskt varit en väldigt bra dag!

Idag har jag:
- Gått upp tidigt
- Beställt en Onepiece
- Suttit 20 min i en busskur mitt ute i ingenstans och lekt med olika kameraappar i iPhonen
- Åkt till jobbet
- Njutit av det fina vädret
- Jobbat
- Lekt påskhare
- Ätit pannkakor
- Köpt två kokböcker (visar sen)
- Lånat hem en klänning som ska provas
- Fått ett sms om att mina filmer är påväg
- Ätit middag

Ikväll ska jag:
- Skratta ihjäl mig åt Total blackout
- Duscha
- Prova klänningen
- Lägga fram grejer inför morgondagens jobb
- Gosa ner mig i sängen och titta på film
- Sova i hyffsad tid
Imorgon ska jag:
- Jobba
- Kanske iväg på nån krök-grej.... we'll see

Nu - Total blackout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0