FILMNÖRD

IIIIIH, glad chey!!

Idag fick jag lön från ett av mina jobb, plus att lite barnvaktspengar ska sättas in på mitt konto om någon dag. Ska därför köpa lite filmeeeer, det blir jag så jävla glad av, haha :D Självklart ska jag köpa House säsong 4 och sedan blir det en film jag redan har sett (och har haft, på VHS) men som jag inte kan hitta, vill ha den filmen i min "samling" liksom ^^ Från den listan blir det Föräldrafällan med en liten Lindsay Lohan i huvudrollen/rollerna. Sedan blir det en ny film, fast som jag har sett på bio, men den är ett MÅSTE i min filmsamling, nämligeeeen - senaste Harry Potteeeeer :D:D:D:D:D:D

Känns som tre bra grejer att lägga pengar på ^^ Hihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh föräldrarfällan <3<3<3

2011-04-11 @ 00:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0