UP, UP AND AWAY

Gick nyss upp, ska få i mig lite frukost, göra mig i ordning och sen drar jag till TC. Ska fixa en sak åt mamma och pappa, sen skulle jag inte bli förvånad om en liten Very Berry råkar slinka ner i magen på mig också - hehe.

Drömde skitwierd inatt (vilket jag gör typ varje natt). Drömde att jag blev mamma, bara det att bebisen växte typ på en dag och lärde sig prata och allt, haha. Dessutom va han en hund ibland, så jag blanade ihop mig bebis med min hund Ville, haha. Så sjukt wierd dröm. Dessutom försökte jag ringa Malinen för att ba: Guess what guess what, jag har blivit mammaaaaa!!! Men hon svarade aldrig, haha ^^

Aja, nog om det. Nu - frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0