LITEN UPDATE OM VAD SOM HÄNDER

Var nyss nere i centrum för att fixa en sak, men det jag skulle fixa fanns inte så ah... blir TC imorrn en snabbis :)
Köpte lite godis, gick hem och nu ligger jag här och glor på Scrubs i mina superschnygga sidenkalsonger, haha! Såklart har jag redan börjat tjuväta på godiset, men för att känna mig lite duktigare så ska jag faktiskt äta köttbullar med mackaroner och gurka ikväll, så de så! (alla antecknaaaar)

En annan sak som ni bör veta är att mina två par favoritskor i trasiga i hälen så jag börjar misstänka att jag snart kommer behöva sälja min fötter på blocket. Har liksom nästan ingen känsel kvar i mina stortår (av ännu okänd anledning) och så fort hälarna läker och blir bättre så får jag nya skavsår. Great!

Ytterliiiigare en sak är att min kära Maluuwkorw har blivit med ny stationär dator. Hurraaaay för henne :D


Kommentarer
Postat av: toväääääh

sv: men är ju ej hemma på söndag :( bajs

2010-09-08 @ 18:08:56
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0