LISTAAAA

Haha, känner att jag bloggar mycket just nu assss ;) Men jag har helt enkelt ingen lust :)

Men här kommer i alla fall en lista som jag gjorde dagen innan nyårsafton i ettan på gymnasiet! Några år sen alltså ^^ Så jag tänkte göra om den :D Plus slänga in lite bilder också!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes, lite olika grejer :) Bland annat så tog jag studenten, började jobba, var utomlands utan föräldrarna och tatuerade mig!

2. Höll du några av dina nyårslöften? eeeh... jag hade inga, haha ^^

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, tyvärr :(

5. Vilka länder besökte du? Tunisien med storasyster :D
6. Är det något du kommer sakna från år 2010 som du vill ha år 2011? Värme, sol och utomlandsresor :D

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
22-29 augusti (Tunisien), 17 november (Taste of Chaos, Papa roach live!), 2 Juni (Studenten!), 31 Mars (Studentskivan!)


8. Vad var din största framgång 2010? Hahaha, jag vet inte riktigt ^^

9. Största misstaget? Eh... inget jag kan komma på typ :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, på sätt och vis...

11. Bästa köpet? Mina turkosa byxor tror jag, och mina vinterskor (EMU Australia!)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Godis typ -.-

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jadå, lite olika grejer! Kul människor, roliga händelser, utomlands osv :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Shakira - Waka waka, Yolanda Be Cool & DCUP - we no speak Americano, Darius, Finlay - Destination, George Lamond - Don't stop believin' osv!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och tror jag... både mera glad OCH mera ledsen!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit mer tror jag... ne, jag vet faktiskt inte, haha!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gjort ingenting, tänkt för mycket och varit alldeles för trött och seg!

18. Hur tillbringade du julen? Har inte varit julafton än, men på Fredag smäller det! :D Då blir det ner till farmor för att fira med henne, familjen och Bergarna. Dagen efter blir det minijulafton med familjen och Blixtarna hemma hos oss. Kommer bli grymt! :)

19. Blev du kär i år? Nej

20. Hur många one night stands? Nada.

21. Favoritprogram på TV? House, Så mycket bättre och Solsidan!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej, kan inte direkt hata människor.

23. Bästa boken du läste i år? Oj, många bra! Men tror House of Night-serien var dom bästa!

24. Största musikaliska upptäckten? Vet inte, lyssnar inte riktigt på det sättet...

25. Något du önskade dig och fick? Ett fisheyeobjektiv i studentpresent och annat!

26. Något du önskade dig men inte fick? Ja, det hände säkert ^^

27. Årets bästa film? Oj... I Love You Man kanske? Eller jag vet inte, haha!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag minns inte min födelsedags-dag tyvärr :S Men på kvällen bar det av in till stan. Middag på Fridays med fina vänner + kusin för att sen dra hem hit och parta och kvällsbada :D



29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jorå, vissa saker.

31. Vad fick dig att må bra?
Roliga grejer och människor, och tegel såklart ;) moahaha!

32. Vilken kändis var du mest sugen på? Hum... Channing Tatum, Michael Cera och Olle Hedberg bland andra, haha!

33. Vem saknade du? Jag vet inte, haha!

34. De bästa nya människorna du träffade? Oj... huum... Oski "och dom", Eddieponnie of course, Tunisien-people osv! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oski "och dom" hehehe - bästa!!!!11!!1!elva

2010-12-19 @ 17:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0