HIHI LITE LYCKA

Aw, var nyss ute med hunden och mötte en bil som saktade in och drog ner rutan... tänkte "veeem är det här?", så ser jag att det är en av kidsen från klassen jag är och jobbar hos ibland, som sitter och vinkar som en tok till mig :D Min lilla fisk var det till och med! :) Glad blev jag!

Sen kom mamma hem för en stund och berättade att en mamma hade ringt för att säga/fråga nått idag och hon hade lagt till: "och du måste hälsa din dotter, hon är så trevlig!". Hihi, hon gillar både mammas dotter och mammas syster, mwihi :)

Och barnen hade dessutom frågat efter mig idag och då hade min lilla orm (vill inte använda deras namn så säger deras "djur" istället, haha) sagt "Men Sara är faktiskt VÅR nu!" helt lugnt och säkert. Så söt ^^ hihi!

Ska lätt dit och hälsa på även om jag inte kanske kommer jobba. Mina små gullungar :)

Blev inte att barnvakta grannkidsen idag tyvärr... lillen är typ sjuk igen och jag vill inte riskera att dra på mig en mysig magsjuka nu :/ Istället har jag diskat (nya diskmaskinen är ännu inte fixad), pluggat lite körkortsteori med bästie och bakat kladdkaka :) Mwihi! Nu ska jag kolla Lyxfällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0