"HALLÅÅÅÅ GARDEROOOBEEEN"

I made it!

Woho, jag har nu klarat av min första dag på det nya "då och då"-jobbet. Känner mig duktig :) Folk var supergulliga och jag blev till och med bjuden på semla utav en av vaktmästarna :D Snällisar! (gillar att det var först då jag fattade att det var fettisdag, hahahaha långsam tjej!)

Det jag nästan är mest imponerad av är att jag faktiskt kom upp klockan 6 imorse! Lite småjobbigt i och med att jag inte kunde sova natten innan på grund av nervositet. Slocknade nån gång runt 2 tror jag, så sov i endast 4 timmar. Men jag satt på 10 i 7 tåget med väskan proppad med saker att sysselsätta mig med. Iphonen (ofc), en nyinköpt Cosmopolitan, en korsordstidning, en metro och min bok :)

Direkt efter jag hade slutet (klockan 4) så tog jag mina saker och promenerade bort till OnePiece butiken i kungsan. Såklart fanns ingen av dom jag håller utkik efter (förvånad? knappast..). När jag hade kikat där gick jag tillbaka till T-centralen (så hiiimla fint väder ute idag ju! Och ingen snö i stan - mmmmm <3) och tog tuben till syrran.

Där blev det att chilla, äta glass, sova en timme, kolla på I en annan del av Köping och sen äta middag. Sedan drog vi hem hit. På köksbordet låg två paket till mig och ååååh vad glad jag blev! I det ena paketet låg säsong tre av House och i det andra låg min nya plånbok (beställde ju det här i Söndags). Så himla naaajs :D

Blev ett Houseavsnitt med syrran och mamma och nu sitter jag här. Ska upp tidigt imorgon, för d ska jag hjälpa syrran att flytta (från lägenheten och hem). Snäll lillasyster jag är va? :)

Wellwell, dags att sova nu. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0