BLOGGSTOPPET GICK INTE SÅ BRA

Nu var det ju såhär va, att jag inte hade tänkt blogga förrän jag hade  fått lite pics från nyårsafton!
Men det har hittills inte dykt upp några och jag är lite sugen på att blogga faktiskt... sååå... ja. Jag kan ju skriva lite i alla fall tänkte jag.

Frågan är bara vad fan jag ska skriva om?

Jag tänkte inte avslöja något om nyårsafton förrän jag har bilder! Var nyårsfirandet lyckat/misslyckat? Vart var jag? Vad gjorde jag? Packad/nykter? Ja, frågorna är säkert många kära läsare (ja alla 5!!) ;) Men i sinom tid får ni veta :)

Nej... det är ju rätt uppenbart att jag inte har särskilt mycket att skriva om just nu, right? Sååå... jag ska väl sluta nu kanske... Strax blir det i alla fall bio med Sis och Matilda - fabolous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0