SUMMER NIGHTS AND NEON LIGHTS

Natten till idag var väl inte den bästa... tyvärr. Men man mår väl lite bättre så här i efterhand... kanske. Jag vet inte.

Vilket som, när jag ligger och försöker sova på nätterna börjar jag alltid tänka väldigt mycket. Plötsligt flashade massa bilder i huvudet, och jag blev sugen på att fota igen. Eller... egentligen inte fota direkt. Mer sugen på att skapa bilder. Ni vet, man tar en bild, sedan sitter man länge och pysskar och trixar i photoshop till man har skapat en bild utav fotot man tog.

Jag är inte en sån som längre går ut med kameran på tomten och fotar lite allt möjligt, bara för att jag vill fota. Det är inget jag tycker är speciellt kul, jag förstår inte poängen med det. Vad ska jag med dom bilderna till?

Nej, jag skulle vilja kunna skapa bilder som Saga (summernightsandneonlights.blogspot.com) eller... inte direkt som bilderna i hennes blogginlägg... mer som bilderna som finns i hennes bilddagboken (popcunt).

Tråkigt nog kommer jag aldrig kunna bli så bra, även om det vore helt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0