SO FLUFFYYYY!!!!

HEIJ!

Igår var en bra dag. Det var Lördag, hihi!
Jobbade, åkte hem, tog det lugnt och gjorde mig i ordning. Senare kom det gäster, jag drog till donken i TC och mötte Eddie, och sen kom Maddie också. Åt lite, spelade ninjaspel och sen var det bara att hoppa in i Maddie lilla biiil hem till Cashflow (jag var en asbra GPS!!!!!! lovar!). Där blev det chill med Dumma mig (LOOOOOOOOOVE) och Vampire sucks som jag såg på bio förut - haha fan va ful men kul (hahaha det rimma) den är xD

I vilket fall, efter att ha kollat film, klappat små kattRRR och pratat way to mycket under filmen var det bara att hoppa in i biiilen igen och dra mot tåget.

Imorse vaknade jag klockan 5 med ont i halsen. KUL-T!
Sprang runt efter lite grejer nere i centrum (kirrade till exempel impregnering till UGGsen som jag btw valt att behålla - yeey). Sen drog jag in och klippte mig på ett ställe. Tog med mig en bild på hur jag typ ville ha det. Blev inte direkt likt men det kan ju bero på att mitt hår är lite annorlunda jämfört med personen på bildens hår. Hur som så va hon som klippte både duktig och snäll, typ i min ålder (vilket typ alla som jobbar där är, haha). Fick sitta i fett sköna massagestolen ett tag = sweeet!

Nu på kvällen har mamma slingat håret på mäh dessutom. Blev helt okej :) Skönt att få bort allt det slitna och så liksom :) Senare under kvällen skulle jag ha dragit hem till Oski's new crib och kollat film men tror ni SL langar ett sätt att ta sig hem på eller (utan att behöva stå en timme själv i mörkret och kylan nånstans och ba heij, mitt i natten)!?!!?!? NEJ DET GÖR DOM INTE!!! Så drog ner och köpte massa godis och så och ska langa en film för mig själv nu istället. Får la träffa Oskiposki imorrn eller på Tisdag istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0