FLÄSKFIA

Halluu!

Fläskfia som gästbloggar här nu va! "Hehe", skämt åsido, har svullat så jäääävla mcket idag. Inte bra! Sov länge på morgonen (sköööön-T), gick ut med grabben, gick ner till centrum och kollade en grej (som jag hittade men den va alldeles för dyr för att köpa så jag gick hem), kom på att jag hade glömt köpa halstabletter i centrum (min hals gör ont, inte okej!), la mig på soffan och tittade på massa skit på tv. Kollade lite på supersugen. Tvättade kläder, tog disken och under hela tiden gluffsade jag i mig chips, choklad och smågodis. Min mage gör ont och är svullen och spänd nu.

Om nån timme ska jag ner och ta tåget till stan. Sen hem till mah sistaah och laga samt äta mat och titta på film (myyys). Har kommit fram till att det troligtvis går fortare om jag RULLAR ner till tåget än om jag går -.-

Aja, sover över hemma hos syrran och imorrn drar jag nog in en snabbis till city för att kolla en grej. Senare imorgon ska jag hem till Oski och kolla film och chilla (eftersom det inte blev av igår). Låter som en bra dag tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0