HAHA, ARBETSMYRAAAN

Är tillbaka hemma efter en helg på landet.

Så himla skönt och välbehövligt var det! Ett fåtal bilder kommer nog upp senare ikväll.

Annars då? Jo, vi åkte hem igår eftermiddag eftersom jag skulle jobba idag. Gick upp, gjorde mig i ordning och satte mig i bilen med syster. På morgonen påpekade syrran att jag troligvis skulle stänga tidigare idag (precis som jag gjort på fredagen), då det är röd dag idag också. Skickade iväg ett mess till mig chef i mobilen. Kommer till jobbet och det är något knas med kassan. Försöker får tag i chefen men tillslut får jag i alla fall tag på J. Han säger att det är lugnt och att bara köra på. Efter ca en halvtimme ringer min chef och berättar att jag egentligen inte skulle jobbat idag, utan att hon skulle gjort det, men valt att ha butiken stängd. Hahahaha! Menmen blir att jag jobbar kvar till 16 i alla fall ^^ (OM det skulle ha varit öppet idag hade tiderna varit 12-16 dessutom) hahaha, duktig man kan vara asså ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0