EMOVARNING

Med risk för att låta jätte"emo"...

Den där äckliga jävla känslan är tillbaka. Eller är det en känsla? Känns lite som... om det är mer tankar. Fast ändå inte... för... jag känner det ju? Hela tiden, hela den här jävla kvällen har jag känt det. Det sitter liksom i halsen. Jag vill skrika, jag vill spy, jag vill gråta och jag vill slå nånting. Och samtidigt känner man sig bara så jävla tom? Fyfan...

Kan inte låta bli att dagdrömma. Bara bortbortbort, till nån helt annanstans. Eller egentligen inte bort, jag vill bara göra om allt. Jag vill inte vara jag, inte leva mitt liv, inte vara kvar där jag är. Samtidigt är det ju inte direkt något fel på det jag har nu... så det känns fel att klaga.
Längtar till helgen. Vill bara bort. Ligga i min höga säng i lilla, helvita rummet. Sitta på bryggan med kusin. Bara vara. Få släppa allt och låta allt bara vara som det är utan att bry mig. Bara glida med.


Bilden kommer härifrån
Gonatt

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- <3

2011-04-22 @ 00:17:53
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0