VEM VARE SOM BLÅSTE!?

Har varit "rätt" trött så har inte orkat blogga nu på nån dag.

I Lördags var det först tänkt att det skulle bli utgång med några, men jag och Tove kände oss inte ett dugg taggade under dagen. Så vi skulle typ ta en kvällsfika på donken (haha, finns ju så extremt mycket ställen som har öppet på kvällen här i ghettot asssss). Det slutade i alla fall med att vi drog ut - vilket åtminstone inte jag ångrar ett dugg :D Hade superkul!

Jag och Tossen kom fram till att vi skulle köra ALL IN, haha - we needed it!

Vilket fall, utgången vart lyckad och donken efter var kul, haha ^^ Dagen efter var mindre rolig. Kom hem halv 5, väcktes klockan 12. "Sara... du ska tydligen jobba idag..." "Nej, jag ska jobba imorrn..." "nej, du ska jobba idag OCH imorrn." Happ, upp och in i bilen dårå. Men det fick bra, vart bara 2,5 timmar och då var jag varken trött eller bakis bra nog :)

Tröttheten slog till idag, när jag skulle jobba 7 timmar. Dock stod det väldigt still. Inte mycket folk ute en Måndag innan löning liksom. När jag kom hem skulle jag lägga mig på sängen efter middagen och läsa - min mage hade gjort ont hel dageeen - men dumt nog somnade jag och vaknade inte förrns 23!!!!! Gaaah... så nu sitter jag här... klarvaken i sängen och halvglor på en film. Håller mig så tyst som möjligt här inne i mitt rum för att inte väcka mamma och pappa.

Ledig imorrn - sweeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0