SNART DAGS FÖR BELÖNING

Haluu! Efter att ha somnat halv 6 imorse pågrund av dålig dygnsrymt och ryggont blev jag "väckt" genom att bli totalt nerringd. Dock vaknade jag inte förrns jag blev jättehungrig och såg att jag fått ett sms. Ringde nyss upp kusin (som var den skyldige till nerringningen, haha) och pratade lite. Sedan ringde jag och bokade tid för en synundersökning hos synsam. Har försökt ringa ca 3 andra samtal, men inte fått något svar.

Som vissa vet har jag telefonskräck, så ni kanske förstår att jag känner mig duktig?

Därför känner jag att det strax är dags för att belöna sig själv med en kladdkaka!

Kommentarer
Postat av: annie

sv: najsnajs :D

2010-09-27 @ 19:17:44
URL: http://aldrigannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0