NÄR JAG NU ÄR IGÅNG...

kan jag ju lika gärna berätta att jag nyss bytte webbläsare (igen!) till Google Chrome, ÄNTLIGEN slipper jag Safari!
Varje gång man skrev ett inlägg i Safari och publicerade det så klumpades alla stycken man gjort, ihop. Mellanrummen togs alltså bort = stört irriterande!


Jaja, en liten lista över saker som bör fixas inom den närmaste framtiden:

- Ringa viktigt samtal
- Uppdatera CV:t och det personliga brevet
- Ringa ett till viktigt samtal (hehe, nämnde jag att jag nyligen har börjat komma över min telefonskräck??)
- Söka flera jobb
- Köpa nagellacks-remover
- Gå ner och fixa till tatueringen
- Gå och kolla synen


Lite allmänt trevliga saker sådär... lite andra saker som jag bör fixa (som gynnar bloggen) är:

- Fixa en fungerande webbcam (känns extremt nödvändigt för att denna blogg ska överleva!)
- Fixa designen eller åtminstone göra en lite färgglad header
- ...fota till headern


Nu vill jag veta mina kära läsare (för ni är ju så FÖRBANNAT många!!!!), ungefär huuur stora är era careboxes!?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-09-06 @ 00:54:29
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hellu! Allt bra med dig? :)

2010-09-06 @ 00:54:46
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: tpove

ÄLSKAR SAFARI <3 (man får gra mellandrum genom att hålla ner shift typ! om du inte väljer att använda firefox)pusss

2010-09-07 @ 10:27:33
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0