FRÅN OCH MED NU

Ja, det här blir väl... kanske den typ 6e bloggen jag startar.... (och förhoppningsvis även den sista!)
Egentligen hade jag tänkt sluta blogga helt. Förstod inte riktigt varför jag bloggade. Jag slutade fota efter studenten... jag vart besviken när jag inte fick några kommentarer, och jag tror innerst inne att jag vill ha en större blogg, en blogg som syns och inspirerar, men en sån blogg kan jag bara glömma.


I och med att jag släppt "bloggdrömmen" ska jag försöka med att bara skriva skit. Bara sånt som jag och kanske även mina vänner tycker är kul/intressant att läsa. En jävligt personlig blogg helt enkelt (=helt ointressant för resten av världen alltså). Från och med nu skriver jag av en endaste anledning, den frästa anledningen till att jag har fortsatt blogga överhuvudtaget faktiskt... för skrivandets skull.


För det är verkligen någon perverst över att skriva på tangentbord om du frågar mig... jag älskar klickandet från tangenterna, att se bokstav efter bokstav poppa upp på skärmen allt eftersom, och att känna flytet i fingrarna som bara hammrar på av sig själva. Gaah, love it!


Ska väl änna fixa någon form av design nån dag också, men vill inte lova för mycket. Det enda jag kan lova är att designen blir väldigt enkel.



auf wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0