BLAAARGH!!

Nu är jag lite sur. Tvingade mig upp en timme tidigare imorse, än vad jag gick upp igår. Åt frukost, gick ut med hunden och sen drog jag ner till centrum. Skulle hämta ut en grej på Apoteket som jag skulle hämta redan i måndags, men såklart fanns den inte då, så dom skulle beställa den så jag kunde hämta den idag. Såklart fanns inte det jag skulle hämta nu heller, man förstod inte vad som hade blivit fel... efter ca 40 min (20 könummer efter det att jag gick fram och fick hjälp) fick jag äntligen det jag skulle hämta. 177 spänn, joman tackar -.-
Sedan drattade jag in på ica och handlade lite grejor... kommer hem och det ser ut som om min familj är med i ett avsnitt av "Extrema samlare", hela mitt rum ligger lite här och var genom huset... Gah.

Sedan var det något mer som inte var helt okej... men jag kommer inte ihåg vad det var just nu...

Kommentarer
Postat av: Cissi

fin header! :)

2010-09-15 @ 13:52:04
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0