ACK, SUNDBYBERG

Hehe sitter här med ett glas vatten och en bit kladdkaka - frukost! ;)

Usch, sov skitdåligt inatt (la mig i och för sig onödigt sent, men heey jag är ju ledig nu faktiskt! ...då får man göra så!), så imorse när syrran ringde för att säga att hon blev klar tidigare i skolan så kunde jag bara gny fram att jag skulle ta mig in senare.

Ska snart göra mig i ordning och sedan ta mig in till stan och möta upp henne nånstans. Kolla skor till henne, kolla jacka och mössa till mig och sedan typ hyra film och sedan dra hem till henne (och nej, hon bor inte riktigt i Sundyberg... men nästan!? Därav den förträffliga rubriken, hihi) och mysa och laga middag.

Så ser min dag och kväll ut för idag, hoppas ni har antecknat flitigt nu kissekatter!

les retrouvailles bitches!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Häärligt! Jo det är helt okej här med :D

2010-09-06 @ 13:09:01
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0