VUXNA TJEJEN HÄR VA!

Ojoj, idag är det duktighetsvarning på mig asssss!!
Bestämde lite spontant att jag skulle följa med Tove och handla på nya Ica (flickungen hittade ju inte själv <3 ) och tro inte att vi bara köpte typ godis och skit, vi köpte typ... bröd och mjölk och sånt - woopwoop!
Efter Ica drog jag och hämtade kidsen på dagis. Blev lite motion påväg hem genom att dra båda ungarna i vagnen uppför alla backar (något jag verkligen behöver!). Väl hemma var det full rulle kanelbulle samtidigt som jag kände mig seg på grund av förkylningen (= ingen bra kombination!)
När båda sov var jag dessutom duktig och låg och pluggade kökortsteori.
Ah jo... juste. Minstingen skulle promt sova med sin porslinskatt samt ett ex antal leksaksbilar OCH en stor platstraktor. Det var inget snack om saken.

Kommentarer
Postat av: tovääääh

Klart han ska få sova med porslinskatten! :O

2010-10-21 @ 22:15:22
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0