TONIGHT'S THE NIGHT!!

Aoooooh, ikväll är kvällen då jag äntligen ska se Josh (som jag kallar för t-rex, hihihi) live igen!!! :D
Åker om ungefär 40 min.

 

Och för er som inte vet vem Josh Paul är - han är basist i bandet Daughtry, som jag ska se live för andra gången ikväll :) Denna gången ska vi gå mest för att förra konserten var så sjukt MYSIG, bara mysmysmys rakt igenom! Stämningen, publiken, bandet, låtarna osv! Det kommer bli spåraaat nostalgiskt vill jag lova! Debaser Medis, here i coooome!! :D

Ska nog smita med kameran in ;) hihihihi, baggyjeans <3 (som dessvärre inte är så jättebaggy längre... men iaf! haha)


Kommentarer
Postat av: keela

men nähe :O jag fick den när jag var jätteliten :p den är sliten, men jag har precis tvättat den :) min heter inte vovven dock, det hade vart läskigt!:O

2010-10-07 @ 17:34:48
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0