LKSMFKSMFDNV

Har jobbat idag igen. Ska jobba Fredag och kanske Lördag också. Många sjuka just nu liksom... Men får tänka på pengarna... och just nu är det faktiskt helt okej att jobba. Lite jobbigt att jobba själv bara. Har inte hunnit gå på toa eller äta lunch idag. Så när jag kom hem blev jag helt galen när jag inte kunde hitta min mobil. Fick li att övningsköra tillbaka till jobbet igen, hämta den och sen övningsköra hem igen.

När jag väl fick tag i mobilen igen så jag att Elle hade messat om bio ikväll. När jag väl hade kommit hem och svarade var det tydligen bara 5 minuter kvar tills bion skulle börja, så det var ju kört. Synd :/

Men nu sitter jag och degar framför Berg flyttar in med mamma och pappa. Sen blire film tror jag. Köpte två nya igår - Never back down och The bucket list. Blir nog att se nån av dom och smaska på nachochips med tacosås och gräddfil. Nomnom!

Men nu, resten av Berg flyttar in, och sen ut med hundeeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0