ÄNNU MERA CHECK!

Ojoj, woopwoop, OLÉ osv..... Jag hittade bilderna till farmor så dom håller jag på att maila till henne nu. Dessutom har jag fått svar från "företaget" som tycker bilderna ser mycket bra ut so far. SWEEEET!
Ska nog försöka få en bild till en fotograf och min kollega gjord också. Då kan jag ju fan inte vara annat än BÄST eller hur???

P.S JAG HAR JU GLÖÖÖMT!!! Jag har tvättat underkläder också, gaaaah SPÅRAAAAT!!! OCH JAG SKA TVÄTTA MINA FINFINA AA-STRUMPOR STRAX OCKSÅ SÅ JAG KAN HA DOM OCH MINA NYA SKOR (SOM JAG FÖR ÖVRIGT HAR IMPREGNERAT IDAG OCKSÅ!!!!) NU NÅGON DAG!!!!! GAAAAAL-1 !!!!!!!!!!!!! D.S

Kommentarer
Postat av: keela

haha, läskigt :)

2010-10-11 @ 13:03:18
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0