BUHUUU :(

Inatt kunde jag inte sova över huvud taget. Tror jag däckade efter 5 nångång för att jag var heeelt slut. Hostade och frsäte mig om och om igen hela jäkla natten :( Läste i alla fall ut en bok, men efter det hade jag verkligen NADA att göra, så det blev ju bara att man låg och vred och vände sig fram och tillbaka i sängen...

Imorse skulle jag ha gått upp vid 11 (ja, det är morgon för mig!) och tagit mig iväg på en grej, men fick ringa mamma så hon kunde ringa och avboka åt mig. Va helt död och har blivit ännu mer förkyld :/ Hela ansiktet gjorde ont och varenda ställe i ansiktet va typ igenproppat. Men efter lite olika preparat och mer sömn så kunde jag tillslut ta mig ut med hunden (typ vid halv 3...).

Lyckades dessutom hasa mig ner till Ica och köpa en Ben and Jerry och efter det har jag bara hängt i soffan framför tv:n. Har fått feber så sover rätt mycket...

Hahaha, lite kul att pappa sitter och tittar på The Hills och The City (sa faktikst åt honom att han fick byta!). Hahaha, han tycker Kelly Cutrone är en surkärring när hon gnäller på Whitney xD hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0